Reklamácia
REKLAMÁCIA
Pre všetky výrobky zakúpené v obchode platia podmienky, ktoré Vám umožňujú reklamovať tovar z dôvodu nezhodnosti so zmluvou do 2 rokov od dátumu nákupu.
Ako reklamovať výrobok?
- Uistite sa, že poškodenie tovaru zodpovedá všeobecným reklamačným podmienkam (má vadu od výroby, nie je tovar možné užívať, poškodenie nenastalo vašim zavinením)
- Pripravte si doklad o kúpe a vyplňte reklamačný formulár.
- Kontaktujte nás na maily objednavky@invivo.sk alebo media@invivo.sk, či na telefónnom čísle: +421 918619739
- Pošlite nám svoje údaje, meno, kontakt, doklad o zaplatení tovaru, požiadavku (akú má produkt vadu, čo sa stalo, aký je problém, ), dobré je poslať aj foto dokumentáciu chybného produktu.
- Po odoslaní mailu počkajte na ďalšie inštrukcie
- V prípade schválenia reklamácie, zabaľte reklamovaný produkt a odošlite ho na adresu:
Ateliér Invivo
Dobrovičova 6
Bratislava
81109
s poznámkou "REKLAMÁCIA"
- Zabalený tovar spolu s poznámkou podajte na pošte ako "Balík na adresu". Zásielky odoslané iným spôsobom nie sme schopní prebrať.
- Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.
- V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný), a ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) - vrátime Vám hodnotu ceny výrobku.
PAMÄTAJTE:
Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík doporučene. Neposielajte nám zásielky na dobierku - nemáme technickú možnosť prevzatia takej zásielky.