Reklamácia

REKLAMÁCIA

 

Pre všetky výrobky zakúpené v obchode platia podmienky, ktoré Vám umožňujú reklamovať tovar z dôvodu nezhodnosti so zmluvou do 2 rokov od dátumu nákupu.
 
Ako reklamovať výrobok?

  1. Uistite sa, že poškodenie tovaru zodpovedá všeobecným reklamačným podmienkam (má vadu od výroby, nie je tovar možné užívať, poškodenie nenastalo vašim zavinením)
  2. Pripravte si doklad o kúpe a vyplňte reklamačný formulár.
  3. Kontaktujte nás na maily objednavky@invivo.sk alebo media@invivo.sk, či na telefónnom čísle: +421 918619739
  4. Pošlite nám svoje údaje, meno, kontakt, doklad o zaplatení tovaru, požiadavku (akú má produkt vadu, čo sa stalo, aký je problém, ), dobré je poslať aj foto dokumentáciu chybného  produktu.
  5. Po odoslaní mailu počkajte na ďalšie inštrukcie
  6. V prípade schválenia reklamácie, zabaľte reklamovaný produkt a odošlite ho na adresu:

 

 

Ateliér Invivo

Dobrovičova 6

Bratislava

81109

s poznámkou "REKLAMÁCIA"

  1. Zabalený tovar spolu s poznámkou podajte na pošte ako "Balík na adresu". Zásielky odoslané iným spôsobom nie sme schopní prebrať.
  2. Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.
  3. V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný), a ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) - vrátime Vám hodnotu ceny výrobku.


PAMÄTAJTE:


Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík doporučene. Neposielajte nám zásielky na dobierku - nemáme technickú možnosť prevzatia takej zásielky.